Klantvriendelijkheid MPM-013 Thema 3
Klantvriendelijkheid MPM-013 Thema 3
Code 95 training
Over deze module |
|
Uren: 8u30 - 16u30 De chauffeur is de ambassadeur van je bedrijf. Een klantvriendelijke chauffeur is daarom vaak de beste reclame. Inschatten van gedrag, herkennen van verschillende typen persoonlijkheden. Wat zegt iemand, maar wat bedoelt die persoon (gedrag, waarden,identiteit)? Lichaamstaal herkennen, klantvriendelijk communiceren, assertief leren communiceren. Het verschil tussen klantgerichtheid-en klantvriendelijkheid. Do’s and dont’s. Conflicthantering. Omgaan met ontevreden klanten. Omgaan met agressieve klanten. |
![]() |
Volgende sessie |
|
|
20 augustus, 2021
HASSELT NIEUWE LOCATIE CONFORM CORONA - MAATREGELEN
Oude Kuringerbaan 123 3500 HASSELT - Lokaal conform Corona Maatregelen 20
|