Klantvriendelijkheid MPM-013 Thema 3

Klantvriendelijkheid MPM-013 Thema 3

MPM-013 NL Klantvriendelijkheid Thema 3

Over deze module

Uren: 8u30 - 16u30

De chauffeur is de ambassadeur van je bedrijf. Een klantvriendelijke chauffeur is daarom vaak de beste reclame. Inschatten van gedrag, herkennen van verschillende typen persoonlijkheden.  Wat zegt iemand, maar wat bedoelt die persoon (gedrag, waarden,identiteit)? Lichaamstaal herkennen, klantvriendelijk communiceren, assertief leren communiceren. Het verschil tussen klantgerichtheid-en klantvriendelijkheid. Do’s and dont’s. Conflicthantering. Omgaan met ontevreden klanten. Omgaan met agressieve klanten.

Volgende sessie

29 november, 2021
HASSELT NIEUWE LOCATIE CONFORM CORONA - MAATREGELEN
Oude Kuringerbaan 123
3500 HASSELT - Lokaal conform Corona Maatregelen
17


© ZuPP webbuilding

Segers LTC
Kempische Steenweg 440
3500 Hasselt

Tel: +32/494.66.19.88

Email: opleidingen [at] segers-ltc [dot] be